سرمربیان سابق و فعلی تیم ملی در انتظار تشکیل دادگاه!

امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن شکایت کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمد مایلی کهن در اینباره به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: خوشحالم که او از من شکایت کرده است. ترسی از این بابت ندارم. اگر حرف اشتباهی زده ام قانون درباره ام تصمیم بگیرد. فقط امیدوارم یک دادگاه منصفانه باشد. من در زندگی ام جز خدا ازکسی نترسیده ام. ضمن اینکه برای من سوال است که وقتی کلی پرونده در قوه قضائیه خاک می‌خورد و زمان رسیدگی به آن‌ها طولانی می‌شود چگونه پرونده شکایت از بنده به این زودی به جریان می‌افتد؟

وی افزود: بنده نه اختلاس کرده ام، نه مال مردم را خورده ام و نه آدم کشته ام. حرف‌هایی را زده ام که به آن‌ها ایمان دارم و تا آخرش هم هستم. مگر دفعه قبل شکایت نشد؟ مگر در گذشته مرا به زندان نفرستادند؟ اینبارهم هر چه قانون بگوید احترام می‌گذارم و ترسی از زندان ندارم. بنده نه گنده لات دور و برم دارم و نه آدم جمع کرده ام. خودم هستم و خودم.

مایلی کهن گفت: شما همین الان ببینید آقایان رفته اند ترکیه آنوقت می‌گویند پول نیست. نبی می‌گوید فدراسیون پولی ندارد. همین آقای اصولی که برعکس اسم زیبایش خیلی غیر اصولی صحبت می‌کند مثلا سخنگوی فدراسیون فوتبال است، اما وقتی درباره پاداش‌های جام جهانی که آقایان یک قطار آدم را برده بودند آنجا از او می‌پرسند می‌گوید خبر ندارم!

انتهای پیام/