سرمربی کوچک برای تیم بزرگ/استرس و عصبانیت، مشکل استقلالِ مجیدی

تیم فوتبال استقلال در چند فصل اخیر بارها خود را از بحران رها کرده است و دوباره اوج گرفته اما یک اتفاق بی محل آبی ها را از کامیابی دور کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال بعد از جدایی استراماچونی دیگر نتوانست روز خوش ببیند و با حضور مجیدی این تیم اگر در ابتدا انگیزه لازم را برای موفقیت داشت و به دلیل انگیزه و جئانی مجیدی تیم ها تا حدودی متحول شد اما تجربه کم مجیدی در رویارویی با اتفاقات مدیریتی و فوتبالی باعث شد این تیم باز هم در ورطه عصبانیت از زمین و زمان و تیم رقیب و زوارت ورزش و غیره بسوزد و روز گذشته هم با شکست مقابل فولاد نه تنها امتیازات بازی بلکه برخی بازیکنان و سرمربی خود را هم از دست داد.

برانکو نقطه مقابل مجیدی است

برانکو در دوران حضورش در پرسپولیس با مشکلات زیادی هم روبرو شد و در صدر این مشکلات دعوای برانکو و کی روش بود که مستقیما می توانست روی عملکرد پرسپولیس تاثیر مستقیم بگذارد اما مرد کروات سر د و گرم چشیده بود و برای مقابله با این حاشیه ها سعی کرد بازیکنان را از دعوا دور کند در حالی که استقلال در روز های اخیر فقط درگیر چالش های زاییده دیگران و یا خود ساخته بود.

استرس مجیدی منجر به عصبانیت بازیکنان شد

مجیدی استرس را به تیم استقلال تزیریق کرد و این موضوع اگر نا خود آگاه هم بود اما ضربه جبران ناپذیری به آبی ها زد .این تیم فکرش و دلش با پیروزی نیست و فقط دنبال دلایل شکست می گردد آنهم خارج از مستطیل سبز!

کانال های فضای مجازی و منتسب به تمامی شکست ها را از چشم وزارت می بینند در حالی که اگر کمی به بازی تیم خود تامل کنند می بینند بیشترین نقش در ناکامی این تیم بحث مدیریتی است چه مدیریت در زمین بازی و چه در اتاق های باشگاه!

داور همه ی دلیل باخت استقلال نبود

استقلال در روز های تعطیلی کرونا یی شاید اگر به فکر آماده سازی ذهنی بازیکنانش بود در بازی با فولاد این اتفاقات رخ نمی داد .در لحظه خطای کریمی روی بازیکن فولاد اگر خود هواداران استقلال یعد زا بازی تصویر گردن بازیکن حرف را می دیدند باز هم رای به نا عادلانه بودن داوری می دادند؟ اگر این اتفاق برعکس رخ داد برود باز هم معتقد بودند داور نباید بازیکن را اخراج می کرد؟

اما نکته مهم تر بازی منسجم فولاد بود که در حالی که یک گل از حریف خود عقب افتاده بود و استقلال روحیه لازم را در نیمه اول به واسطه گل روزبه چشمی گرفته بود توانست نه تنها گل تساوی بلکه یک ضربه به تیر دروازه استقلال بزند و ایا این هم مشکلات داوری است؟

مجیدی بزرگ است اما برای استقلال کوچک است

مجیدی برای حضور در استقلال هنوز پخته نیست و اگر دل برخی هواداران با اوست چون او را اسطوره این روز های استقلال می بینند و چنته آبی ها از سر مربیان بزرگ خالی است و غم جدایی استراماچونی و یا روز های اقتدار با قلعه نویی برایشان درو از دسترس است و به همین دلیل مجیدی را عامل شکست های اخیر استقلال نمی دانند .

مجیدی خوب است اما باید روز های زیادی را روی نیمکت های دیگر تجربه کند و روزی به استقلا برگردد که برای این تیم مفید باشد .

انتهای پیام