سروش رفیعی: آرزویم پوشیدن دوباره شماره ۷ است

البته باید از آقای علی پروین اجازه بگیرم و با باشگاه هماهنگ کنم و اگر هواداران باز هم دوست داشته باشند، آرزویم است شماره هفت را بپوشم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بحث این موضوع مطرح بود، اما در نقل‌وانتقالات و برای جابه‌جایی باید همه چیز کنار هم قرار بگیرد و بستر فراهم باشد. امسال بهترین زمان و خوش موقع‌ترین زمان بود که این اتفاق رخ داد. قرارداد دو ساله است و درباره شماره پیراهن هم هنوز صحبت نکردم، اما خوشحال می‌شوم که دوباره این سعادت را داشته باشم که شماره هفت را بپوشم. البته باید از آقای علی پروین اجازه بگیرم و با باشگاه هماهنگ کنم و اگر هواداران باز هم دوست داشته باشند، آرزویم است شماره هفت را بپوشم.

وی درباره درخواست هواداران از او برای بازگشت به پرسپولیس و ارتباطش با آنها، اظهار داشت: در این مدت هم که نبودم، هواداران به من لطف داشتند. هم در فضای مجازی و هم وقتی بیرون من را می‌دیدند، درخواست می‌کردند که برگردم. با این حال هیچ زمانی صحبت از بازگشت به صورت رسمی نکردم تا امروز که قرارداد رسمی امضا کردم.

رفیعی در پایان گفت: انتظار همیشه از پرسپولیس بالاست، اما فکر می‌کنم خریدهای خوبی داشتیم. صرف اینکه شما بازیکن خوب داشته باشید، نمی‌توانید از حالا در این باره صحبت کنید. همه ما موظف هستیم وظایف خودمان را به درستی انجام بدهیم و در نهایت اگر همه چیز خوب پیش برود، موفقیت که همان قهرمانی است، پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید:
رفیعی بعد از بازگشت از قطر با پرسپولیس مذاکره می‌کند
شایعه توافق سرخ‌ها با رفیعی و شهباززاده صحت ندارد
رفیعی: می‌خواهیم در این مسابقه پیروز شویم

انتهای پیام /