سری آ: آث میلان – یوونتوس

آث میلان امیدوار است امشب چهارمین برد متوالی خود را در ورزشگاه سن سیرو در میلان رقم بزند اما این امتحان سختی برای این تیم میلانی است.

به گزارش شبکه لحظه

آث میلان هفته پیش با گل وقت اضافه آلسیو رومانیولی موفق شد اودینزه را 1-0 شکست دهد. این نتیجه قرمز مشکی ها را در رتبه چهارم قرار داد و با تساوی 1-1 با رئال بتیس، شاگردان جنارو گتوزو شانس صعود از گروه اف را پیدا کردند؛ اما اکنون باید به این بیندیشند که چگونه باید حملات کریس رونالدو را مهار کنند.

به نظر می رسد گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی که به صورت قرضی به تیم میلانی پیوسته از انگیزه بالایی برخوردار نیست. او که از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده در صورت بهبود در بازی امشب حاضر می شود.

تیم گتوزو با بحران مصدومیت مواجه است.  جاکومو بوناونتورا، ماتیا کالدارا و  لوکاس بیگلیا همگی مصدوم هستند ؛ لوکاس بیگلیا و هاکان چالهان‌اوغلو نیز در بازی با بتیس لنگ لنگان می دویدند.

انتظار می رود آث میلان امشب با تغییرات زیادی در آرایش تیمی خود و با ترکیب احتمالی رینا، رومانیولی، ،زاپاتا، رودریگز، لاکسالت، باکایوکو، کسیه، سوسو، بورینی، ایگواین و کوترونه به میدان برود.

یوونتوس در این فصل طعم یک شکست تلخ و نادر را در خانه از سوی منچستریونایتد چشید و با دریافت دو گل در سه دقیقه پایانی بازی را 2-1 واگذار کرد . اکنون یاران مکس آلگری روی آث میلان تمرکز کرده اند. سیاه سفیدها در مقابل آث میلان به نتایج خوبی دست یافته اند و پنج بازی آخر خود در مقابل این تیم از جمله فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا را برده اند.

ماریو مانجوکیچ که در بازی با منچستریونایتد در وقت اضافه به بازی آمد امشب نیز در ترکیب تیم خواهد بود اما امره جان و داگلاس کاستا به دلیل مصدومیت از حضور در این بازی محروم هستند.

یوونتوس امشب با ترکیب احتمالی شتزنی،ساندرو، بونوچی، کیه‌لینی، کانسلو، بنتنکور، پیانیچ، ماتوئیدی، دیبالا، مانجوکیچ و رونالدو در زمین حاضر خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: خبرگزاری بین اسپورت