سری آ به ایستگاه پایانی رسید| تلاش جنوا و لچه برای فرار از سقوط/ بازیهای دیدنی اما بی‌تاثیر

هفته آخر فوتبال باشگاههای ایتالیا سری آ عصر شنبه آغاز خواهد شد و یکشنبه شب به پایان میرسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در فوتبال ایتالیا تکلیف همه چیز روشن شده و فقط سومین تیم سقوط کننده در هفته سی و هشتم از بین دو تیم جنوا و لچه مشخص میشود.

بازیهای دیدنی و بی‌تاثیر صدرنشینان

یوونتوس برای نهمین فصل متوالی عنوان قهرمانی را بدست آورد. شاگردان “مائوریتزیو ساری” در ایستگاه پایانی پذیرای رم هستند که عنوان پنجمی خود را قطعی کرده اند. آتالانتا رده سومی با اینتر که در پله دوم جدول قرار دارد به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف نایب قهرمانی را روشن کنند. ناپولی هم در خانه پذیرای لاتزیو خواهد بود.شاگردان گتوزو باید در مرحله انتخابی لیگ اروپا بازی کنند و مردان اینزاگی هم سهمیه چمپیونز لیگ خود را قطعی کرده اند.

تلاش جنوا و لچه برای بقا

در هفته آخر سری آ تنها دو دیدار حساس و سرنوشت ساز باقی مانده که تکلیف آخرین تیم سقوط کننده را مشخص خواهد کرد.اسپال و برشا به سری B سقوط کرده اند.لچه با ۳۵ امتیاز در رتبه هجدهم درست در مرز سقوط قرار دارد و جنوا با ۳۶ امتیاز در رتبه هفدهم جای دارد.جنوا در خانه میزبان ورونا میباشد و لچه هم در دیداری خانگی به مصاف پارما خواهد رفت.پیروزی جنوا سند بقای آنها در سری آ خواهد بود اما در صورت شکست جنوا یا نتیجه مساوی، آنوقت لچه با برد در مقابل پارما در سری آ باقی خواهد ماند.

وضعیت سری آ در هفته پایانی:

تیمهای حاضر در چمپیونز لیگ

یوونتوس
اینترمیلان
آتالانتا
لاتزیو

تیمهای حاضر در لیگ اروپا

رم (سهمیه مستقیم لیگ اروپا )
میلان (سهمیه انتخابی دور سوم لیگ اروپا )
ناپولی (سهمیه انتخابی دور دوم لیگ اروپا )

سقوط به سری B

اسپال
برشا
از بین دو تیم جنوا و لچه

انتهای پیام/