سزاوار: از روی نقطه ضعف حریف به گل رسیدیم

سرمربی موقت شهرداری آستارا گفت: بازی حساس را مقابل تیم باانگیره ۹۰ به نفع خودمان با پیروزی به پایان رسانده و به سه امتیاز ارزشمند دست یافتیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یاشین سزاوار بعد از برد تیمش برابر ۹۰ ارومیه در خصوص بازی اظهار داشت: در برابر تیم جوان و با انگیزه ۹۰ که بازیکنانشان بسیار جنگنده برای پیروزی تلاش می‌کردند عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم از روی نقطه ضعف آنها به گل برسیم.
وی با تمجید از میزبانی ارومیه‌ای‌ها گفت: این بازی حکم بازی شش امتیازی را برای ما داشت و خوشحالیم به نتیجه مدنظر دست یافتیم.
وی در مورد سرمربی جدید این تیم بیان داشت: امروز دومین بازی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت حضور داشتم و با حضور “پایان رافت” به‌عنوان سرمربی جدید این تیم و نماد فوتبال آستارا می‌تواند با غیرت و تعصبی که در بین بازیکنان وجود دارد در ادامه فصل عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذاریم.
سرمربی موقت شهرداری آستارا افزود: تیم ما یک تیم بومی است که بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان آن از استان گیلان جذب شده و با توجه به اینکه از لیگ دسته ۳ تاکنون با کمترین تغییر حضور داشته‌ایم، تیممان هماهنگی بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام /