سعادتمند: آقای مددی شفاف بگویید پول‌های ورودی کجا هزینه شده است؟

به گفته خودتان و مدارک و شواهد موجود اسپانسر محترم باشگاه (شرکت های وب) بیش از تعهدات خود عمل نموده است و از این بابت می بایست از مدیریت محترم این کارگزار تشکر کرد، اما این مبالغ در کجا هزینه شده است؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: شما که مطالبات آقای نامداری که بعنوان یک هوادار بی ادعا بدون هیچ گونه سمتی تمامی مشکلات باشگاه را در فصل نقل و انتقالات و حتی بعد از من در بخش مجوز حرفه ای گری حل و فصل نمودند و ایشان نیز به کرار مبالغی را بلاعوض پرداخت کردند را هم پرداخت نکردید. شما که بیش از شش ماه است حقوق و مزایای آقای دیاباته رو ندادید و نزدیک به سیصد هزار دلار به آقای شیخ بدهی دارید. شما که بیش از ده ماه است حتی یک دلار به میلیچ نداده آید و قریب پانصد هزار دلار به آقای هروه میلیچ بدهکارید.

وی افزود: شما که مطالبات آقای لکچیچ دستیار محترم را ندادید تا پنجره باشگاه بسته باشد و بخاطر عدم پرداخت با جریمه حالا می بایست بجای ۱۴ هزار دلار ۲۵ هزار دلار پرداخت کنید و دلاری هم در این مورد پرداخت نکرده آید. آقای مددی ما هم ۳۵۰ هزار دلار طلب بازیکن نا آماده دو فصل قبل را ( بویان ) پرداخت کردیم همچنین ۳۶۰ هزار دلار مطالبات بازیکنان ، مربیان و وکلای خارجی در فصول قبل را پرداخت کردیم. پس این همه مبالغ وارد شده بعد برکناری ناحق بنده کجا هزینه شده است؟

بیشتر بخوانید:
بدهی استقلال به دوست سعادتمند چند برابر شد!
سعادتمند: حرف‌های زیادی درباره مدیریت استقلال دارم
نظری: در مورد بدهی‌های زمان سعادتمند اسنادی در باشگاه استقلال نیست

انتهای پیام /