سعادتمند: با حضور آجرلو، استقلال به آرامش خواهد رسید

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اگر شایعات و ادعاها درباره عملکرد من در استقلال صحت داشت قطعا خیلی از نهادهای نظارتی و بازرسی بررسی‌های لازم را به‌عمل می‌آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه مدیران ادواری استقلال به میزبانی آقای فتح‌الله‌زاده برگزار و مقرر شد در آینده نیز هرسری یکی از عزیزان در دفتر کار خود میزبان سایر افراد باشد و ان‌شاءالله این جلسات استمرار داشته باشد. این جلسه یک پیام خیلی خوب داشت مبنی‌بر اینکه هدفگذاری باشگاه برای رسیدن به هدف موردنظر با اتحاد، همدلی، آرامش و تعامل به‌دست می‌آید. با حضور آجرلو باشگاه استقلال به آرامش خواهد رسید؛ چراکه او را انسانی وارسته و با رزومه می‌دانم.

وی ادامه داد: وقتی مدیران ادواری باشگاه دور هم می‌نشینند، قطعا پیشکسوتان هم باید با همدلی و اتحاد دور هم جمع شده و آنها نیز با مدیریت جدید جلسه‌ای را برگزار کنند و ان‌شاءالله همه همسو و هم‌کاسه و متحد و منسجم شوند. ازسوی دیگر هواداران نیز باید در این برهه زمانی از باشگاه حمایت کرده و کادر فنی و بازیکنان و همه و همه زمانی که همسو باشند. اگر شایعات و ادعاها درباره عملکرد من در استقلال صحت داشت قطعا خیلی از نهادهای نظارتی و بازرسی بررسی‌های لازم را به‌عمل می‌آوردند و چون این موارد صحت و سقم ندارد، اتفاق خاصی هم نیفتاد.

بیشتر بخوانید:
مربی سابق استقلال در بالاوایزچیف/ نخستین مربی ایرانی در فوتبال آفریقا!
وحید قلیچ: استقلال در عربستان با الهلال بازی می‌کرد دو رقمی می‌شد
دو بازیکن استقلال به ایفمارک رفتند
تمرینات استقلال از فردا در ورزشگاه آرارات

انتهای پیام/