سعودی ها این بار در کمین امباپه و محمدصلاح

مدیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان اعلام کرد این کشور همچنان برای جذب محمد صلاح و امباپه تلاش می‌کند.

«مایکل امینالو» مدیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در گفت و گو با پایگاه خبری «مارکا» اعلام کرده است این کشور همچنان برای جذب «کیلیان امباپه» فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن تلاش می‌کند و قصد دارد این بازیکن را به عربستان بیاورد.

او در خصوص جذب «امباپه» گفته است: مذاکره با امباپه در جریان است اما ما نمی‌دانیم که او می‌خواهد چه کار کند. موضع ما بسیار روشن است: همه بازیکنان در چنین سطحی می‌دانند لیگ عربستان در کجا قرار دارد.
مدیر لیگ عربستان توضیح داد: اگر احتمال یا علاقه‌ای از سوی امباپه وجود داشته باشد که بخشی از چیزی باشد که ما در حال ساختن آنیم پس حضور او را چه در زمان حال و چه در آینده رد نمی‌کنیم. او بازیکنی است که دوستش داریم.
عربستان در فصل تابستان پیشنهاد دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون خالص را به امباپه برای حضور در عربستان پیشنهاد کرده بود.
اما « امباپه » تنها بازیکنی نیست که عربستانی‌ها رؤیای داشتنش را در سر می‌پرورانند. آرزوی بزرگ دیگر آنها جذب محمد صلاح ، یکی مهم‌ترین بازیکن آفریقایی در عرصه جهانی است. لیورپول از فروش ستاره خود امتناع می‌کند و لیگ عربستان اما قصد ندارد روابط و مذاکرات با این باشگاه‌های اروپایی را قطع کند. «امینالو» گفته است: ما به آنها احترام می‌گذاریم و در این سناریو، ابتکار عمل از جانب ما نخواهد بود اما درهای عربستان سعود همواره به روی امباپه و محمد صلاح باز است.
انتهای پیام/