سعید حسین‌پور:کرونا نبود، به اسپانیا می‌رفتم

بازیکن پرسپولیس گفت:چند پیشنهاد خوب داشتم ولی آقایحیی گفت بمان لازمت دارم، من هم فقط گفتم چشم. بازی با پیراهن پرسپولیس افتخار بسیار بزرگی است و من هم خیلی خوشحالم در بزرگترین تیم ایران بازی می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سعید حسین‌پور، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه بچه‌ها با انرژی و انگیزه زیاد تمرین می‌کنند تا برای شروع لیگ و فینال آسیا آماده شویم و شک نکنید اتحاد و همدلی‌ای که در این سال‌ها داشتیم و باعث موفقیت ما می‌شد را حفظ خواهیم کرد تا به امید خدا جام قهرمانی را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش کسب کنیم.

وی افزود: ما قطعاً مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود. طی ۴ فصل اخیر قبل از شروع هر فصل همیشه می‌گفتند دیگر امسال پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود ولی ما پوکر قهرمانی آوردیم که به نظرم کار هر تیمی نیست. به امید خدا و با تلاش کادر فنی و بچه‌ها امسال هم قهرمان می‌شویم و گلات قهرمانی را به هواداران هدیه می‌دهیم.من دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و جدایی‌ام دست خودم نبود. چند پیشنهاد خوب داشتم ولی آقایحیی گفت بمان لازمت دارم، من هم فقط گفتم چشم. بازی با پیراهن پرسپولیس افتخار بسیار بزرگی است و من هم خیلی خوشحالم در بزرگترین تیم ایران بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس مفید باشم.

حسین پور در پایان گفت: قبل از کرونا از اسپانیا دو پیشنهاد داشتم. حتی فیلم بازی‌هایم را دیدند و همه چیز برای رفتنم به فوتبال اروپا داشت خوب پیش می‌رفت که کرونا باعث شد این انتقال فعلاً منتفی شود و آن تیم‌ها هم بازیکن اسپانیایی جذب کردند. در واقع اگر کرونا نبود شاید الان من در اسپانیا بودم ولی خب مشکلی نیست، حتماً قسمت نبود که لژیونر شوم.

بیشتر بخوانید:
سعید حسین پور: پیشنهاد دارم اما می خواهم در پرسپولیس بمانم و بجنگم
حسین‌پور: دوست دارم بمانم و روزی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را ببندم
حسین پور: برایم مهم است که کادرفنی پرسپولیس و هواداران راضی باشند

انتهای پیام/