سعید مظفری‌زاده: جذب ترابی و بیرانوند؟ تا این لحظه هیچ چیز نهایی نشده است

سعید مظفری‌زاده: جذب ترابی و بیرانوند؟ تا این لحظه هیچ چیز نهایی نشده است

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مظفری‌زاده درباره شایعه مذاکره باشگاه تراکتور با میلاد محمدی و مهرداد محمدی توضیح داد: ما با بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد مذاکره نمی‌کنیم و کاملاً به اصول حرفه‌ای پایبندیم. یکی دو بار گفتند که تراکتور با فلان بازیکن و مربی که قرارداد دارند مذاکره کرده، اما قاطعانه گفتیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.

مظفری‌زاده در واکنش به سؤالی درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور با مهدی ترابی قرارداد رسمی امضا کرده و علیرضا بیرانوند نیز در حال مذاکره نهایی است، تصریح کرد: هر بازیکنی که نهایی و قطعی شود اعلام خواهیم کرد. تا این لحظه هیچ چیز نهایی نشده است. گزینه‌های زیادی را بررسی کردیم. خصوصاً در مورد سرمربی خیلی کار کردیم و دوست داریم کارمان را براساس اهداف‌مان پیش ببریم. هنوز هیچ‌کسی نهایی نشده است و ان‌شاءالله اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تراکتور نیز اظهار کرد: بیشتر تمرکز ما روی مربی خارجی است. یکی دو مورد مربی ایرانی هم مدنظر داشتیم که در مورد آنها به جمع‌بندی نرسیدیم. با مربی خارجی در حال صحبت هستیم که اگر به جمع‌بندی برسیم تا یکی دو روز آینده آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/