سعید معروف به شهداب پیوست

پاسور سابق تیم ملی والیبال کشورمان با عقد قراردادی به تیم شهداب یزد پیوست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت به میزبانی بحرین برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد که قهرمانی لیگ ایران را به دست آورد، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم والیبال شهداب یزد که با قهرمانی در لیگ برتر توانست جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند برای تقویت تیم خود سعید معروف را برای حضور در این رقابت‌ها به خدمت گرفت. پاسور سابق تیم ملی والیبال کشورمان که در حال حاضر عضو تیم فنرباغچه ترکیه است با یزدی ها به توافق رسیده و جزئیاتی درمورد مبلغ قرارداد باقی مانده که به نظر می رسد چندان جدی هم نباشد.

این بازیکن سال گذشته هم بازیکن کمکی پیکانی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا بود و توانست همراه با این تیم قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن بگیرد. به این ترتیب باید شاهد حضور معروف در پیراهن تیم والیبال شهداب بود.

طبق اعلام باشگاه شهداب تمرینات این تیم از ۱۶ فروردین با حضور تمامی بازیکنان به جز امیر غفور و شش ملی‌پوش این تیم آغاز شد. مسعود غلامی، شهروز همایون‌فرمنش، محمدرضا موذن، میثم صالحی، محمدولی‌زاده و مبین نصری ملی‌پوشان شهداب هستند که برای دریافت ویزای کشور آمریکا جهت حضور تیم ملی والیبال مردان ایران در رقابت های لیگ ملت ها عازم کشور ترکیه شدند.

تیم والیبال شهداب یزد در گروه B مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم‌هایی از عراق، چین‌تایپه و افغانستان همگروه است.

انتهای پیام/