سقوط آبی‌ها و صعود سرخ‌ها در رده‌بندی جهانی

تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۰۸ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه پنجم قاره کهن باقی ماند و با ۳ پله صعود در رتبه ۱۰۸ جهان ایستاد.

تیم استقلال با ۱۵۲۸ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران باقی ماند. شاگردان فرهاد مجیدی بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در جایگاه ۱۲ آسیا باقی ماندند و با ۴ پله سقوط در سطح جهانی در رتبه ۲۳۲ قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۱۵ آسیا جای گرفت. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۱۴ پله سقوط در رتبه ۲۵۰ قرار گرفته اند. در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و گل گهر سیرجان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

روزنامه پرسپولیس 16 آذر 1400
خشم عراقی از هافبک سابق پرسپولیس
زمان و محل نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و هوادار مشخص شد

انتهای پیام/