لالیگا: بارسلونا 5 – رئال مادرید 1

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

یکشنبه شب لوئیس سوارز با هت تریک خود یک برد آسان برای بارسلونا و یک شکست تلخ برای رئال مادرید را رقم زد. تاثیربرانگیزی و ارزش این پیروزی زمانی مشخص می شود که بدانیم در غیاب مسی مصدوم رخ داده است.

بارسا شروع قوی و محکمی داشت و مالکیت توپ و زمین را از آن خود کرده بود. تنها 11 دقیقه طول کشید تا یاران والورده به گل برتری برسند.

راکیتیچ با یک ضربه بلند جوردی آلبا را صاحب توپ کرد و او نیز به نوبه خود به فیلیپ کوتینیو پاس داد و کوتینیو با یک ضربه آرام توپ را به تور دروازه رئال مادرید نواخت. به این ترتیب بارسلونا 1-0 پیش افتاد. رئال مادرید تلاش کرد با ضربات از راه دور فشار بارسلونا را کاهش دهد، اما سرخیو راموس و کریم بنزما در تلاش های خود موفق نبودند.

در دقیقه 27 پس از خطایی که رافائل واران در محوطه جریمه بر روی لوئیس سوارز انجام داد، به مدد بررسی وی ای آر بارسلونا یک پنالتی به دست آورد و سوارز مهاجم اروگوئه ای توپ را در کنج چپ دروازه جای داد تا نتیجه را 2-0 کند.

رئال مادرید در نیمه دوم با انرژی بیشتری به میدان آمد تا جبران مافات کند و نهایتا در دقیقه 49 مارسلو موفق شد با پاس ایسکو نتیجه را 2-1 کند. رئالی ها بازی را در دست گرفته بودند و اگر ضربه لوکا مودریچ به تیرک دورازه نخورده بود حتی می توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. تساوی کردن بازی در آن دقایق بسیار محتمل به نظر می رسید. گرچه در دقیقه 60 نیز شوت سوارز به تیرک دروازه سرخی روبرتو اصابت کرد.

دقایقی بعد سوارز با توپی که از روبرتو دریافت کرد توانست با ضربه سر خود در دقیقه 74 دروازه رئال مادرید را برای سومین بار باز و نتیجه را 3-1 به نفع کاتالان ها کند. با این گل شیرازه رئال مادرید از هم پاشید و راه برای هت تریک کردن سوارز در دقیقه 82 هموار و نتیجه 4-1 شد.

در ادامه در دقیقه 86 بازی آرتور ویدال با پاس دمبله گل پنجم را برای بارسلونا به ثمر رساند و نتیجه را 5-1 کرد.

به نظر می رسد دوران لوپتگی سر آمده و سوال اینجاست که آیا او می تواند رئال مادرید را در این فصل از ورطه نابودی بیرون بکشد؟

مترجم: نسرین صحیحی