سلطانی: باشگاه باید با رضاییان برخورد کند/ گل تمیروف چند میلیارد برای پرسپولیس آب خورد؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید با رامین رضاییان برخورد کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بسیار ضعیفی از سوی پرسپولیس دیدیدم. نه از بازی زیبا خبری بود نه میلی از بردن در آنها دیده می شد. وقتی باشگاه می رود از تاجیکستان و ازبکستان بازیکن می خرد از این بهتر هم نمی شود.

تمیروف بعد از این همه مدت بالاخره یک گل زد اما کاش اقای درویش به این فکر کند که یک بازیکن بعد از چند هفته گل زده و این گل چند میلیارد برای پرسپولیس آب خورده است.نباید به این هجمه ها علیه تارتار اهمیت داد، او از یک باشگاهی پول می گیرد و وظیفه اش هست که هر کاری لازم است برای تیمش انجام دهد. او نه اهل کم کاری است و نه هیچ بحث دیگری. این هجمه ها هم در روند بازی تاثیری نداشت.واقعا رامین رضاییان چه فکر کرده است؟ سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم کجا و این کجا. کاش بدانیم منظورمان از بازیکن خوب چه بازیکنی هست.

وی ادامه داد: اگر باشگاه با رضاییان برخورد قاطعی نکند شک نکنید این رفتارها ادامه خواهد داشت. این بازیکن پیش خودش فکر نکرد چند میلیون نفر در حال تماشای این بازی هستند و رفتار او را می بینند؟اگر تیم در 90 دقیقه کارش را درست انجام می داد اصلا این اعتراض ها چه محلی از اعراب داشت؟ این حرف ها کدام است؟ پرسپولیس اگر خودش درست بازی می کرد چه فرقی می کرد داور وقت اضافه را زیاد گرفته یا کم گرفته است؟دیروز پرسپولیس خودش را کشت تا گل مساوی را بزند و اگر قرار باشد روند تیم همین باشد روزهای بدتری هم شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

سیرجان میزبان مسابقه پرسپولیس و سپاهان شد
شهریار مقابل پرسپولیس محروم نیست
خبر تلخ برای پرسپولیس و هوادارانش؛احتمال جراحی کمر امیری

انتهای پیام/