سلطانی فر: یقین دارم تیم ملی هر 4 بازی خود را پیروز می‌شود/کمک دولت و وزارت ورزش سقف ندارد

ما باید در سه مسابقه دور برگشت میزبان می شدیم اما به دلیل شرایط کرونا ای اف سی تصمیم گرفت که این مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود و متاسفانه تصمیم ناعادلانه‌ای گرفته شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسعودسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش گفت: بازیکنان ما همواره در دو سه دهه اخیر شاید هم بیشتر نشان داده‌اند که هرموقع تحت فشار بوده‌اند و مشکلات خاصی برایشان به وجود آمده و از میزبانی محروم شده‌اند یا مشکلات دیگر داشته‌ایم توانسته‌اند گلیم شان را از آب بیرون بکشند و هواداران را خوشحال کنند.

وی افزود: یقین دارم که در هر 4 مسابقه پیروز می شویم. در دو بازی که حریفان خیلی سختی نداریم البته هر چهار تیم سخت نیستند ولی شرایط میزبانی برای یکی از تیم‌ها فراهم شده است و امیدوارم از این مرحله با موفقیت عبور خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای صعود ملی پوشان از این مرحله در نظر گرفته‌اید یا نه؛ اظهار داشت: مقادیر زیادی که مباحثش این طرف و آنطرف بود و برخی حاشیه سازی می ‌کردند اما تمامی نیازها تامین و پرداخت شده و محدودیت‌هم نداریم. اینکه حالا رقم کمک دولت، سازمان برنامه بودجه یا وزارت ورزش چقدر هست سقفی نداریم.

بیشتر بخوانید:
سلطانی فر: بازسازی آزادی را یک تا دو سال آینده انجام می دهیم
روشن: آذری جهرمی باید کری‌خوانی را از سلطانی فر یاد بگیرد

انتهای پیام /