سناریو وزارت ورزش؛ متهم گریخت!

وزارت ورزش و جوانان از وزارت اطلاعات خواسته است به موضوع دلالی در فوتبال ورود کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،وزارت ورزش و جوانان از برخی نهاد های امنیتی خواسته است در موضوع دلالی و جذب بازیکنان و مربیان بی کیفیت خارجی ورود کند و این در حالی است که به صورت همزمان نقل و انتقالات خارجی را برای سرخابی ها ممنوع کرده است.

دلال ها اگر چه در حضور بازیکنان بی کیفیت خارجی در فوتبال ایران نقش دارند اما تا بحال معامله یک طرفه دیده اید حتی اگر جنس بنجل های خارجی باشد؟ هر معامله دو سر دارد خریدار و فروشنده که هر کدام در صدد سود خود هستند.

در معاملات فروشنده باید تبلیغ کالای خود را بکند و به بهترین شکل ممکن آنرا به فروش برساند آیا تا اینجای کار مشکلی وجود دارد؟ اما فروشنده باید با چشم باز بهریتن کالا را انتخاب و برای دریافت آن هزینه کند.

حواستان به طرف دوم معامله باشد



چگونه می تواند در معامله ای که دوسر قضیه درگیر آن هستند تمام کاسه کوزه های بی کیفیتی و دلالی را فقط به یک سر ماجرا یعنی فروشنده معطوف داشت؟ مگر حریدار یک طرف ماجرا نیست؟

این فقط گوشه ای از یک اتفاق ساده است که بعید می دانیم وزارت ورزش از آن مطلع نباشد. خریدار و فروشنده هر دو به یک اندازه مقصرند آیا وزارت اطلاعات به طرف دیگر هم نظر دارد ؟ نقش مدیران عاملی که با دلال ها دسشتان در یک کاسه است را چه ارگانی بررسی می کند؟
امیدواریم جواب این سوالات را وزارت ورزش و جوانان بدهد.

انتهای پیام/