سنگ پرانی در آبادان؛ بازی نیمه تمام ماند

در آغاز دوباره رقابتهای لیگ برتر  باز هم این تماشاگرنماها بودند که خود را بیشتر به رخ کشیدند
به گزارش لحظه در آغاز هفته هفتم این رقابتها دیروز 3 بازی برگزار شد که طی آن  ماشین سازی با یک گل پارس جنوبی جم را برد، سپاهان با حساب سه بر یک بر فولاد غلبه کرد و دیدار صنعت نفت آبادان با پیکان به دلیل سنگ پرانی تماشاگران و مجروح شدن کمک داور مسابقه نیمه تمام ماند.
دیروز در آبادان دیدار صنعت نفت و پیکان با وجود حملات متعدد دو تیم تا دقیقه هشتاد، 1 – 1 دنبال میشد اما نهایتا این تیم پیکان بود که گل برتری را به ثمر رساند، بلافاصله بعد از این گل، بازیکنان صنعت در یک صحنه داخل محوطه معتقد بودند توپ به دست بازیکن پیکان برخورد کرده، اما موعود بنیادی فر داوربازی ضمن رد این ادعا به نفتی ها کارت زرد نشان داد.  کارت زردی که جو ورزشگاه را متشنج کرد.
داور بازی صنعت نفت و پیکان یکبار در دقیقه 23 خطای مشکوک به پنالتی مدافع پیکان را نادیده گرفته بود تا تماشاگران بیش از پیش به او بی اعتماد باشند و نهایتا دقایق پایانی با جنجال زیاد و پرتاب اشیا به زمین همراه شد.
در این لحظات پر التهاب برخورد یک شی سخت به گونه ی براتعلی مولوی کمک داور دوم بازی و تورم شدید صورتش به همراه ورود بعضی تماشاگران به زمین موجب شد که بنیادی فر بازی را نیمه کاره رها کند و به رختکن برود.
به احتمال قریب به یقین کمیته انضباطی این مسابقه را 3 –  0 به سود پیکان اعلام خواهد کرد.
برنامه ادامه رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:
امروز (شنبه 31 شهریور):
سایپا- نفت مسجد سلیمان (18:45)
(18:45) استقلال خوزستان – ذوب آهن اصفهان
نساجی مازندران – استقلال تهران (19:30)

فردا یک مهر
پرسپولیس – سپیدرود رشت (18:45)
پدیده – تراکتورسازی (19:00)