سهیل مهدی: دو سه تاریخ برای لیگ جدید در نظر داریم

ما داریم تلاش می‌کنیم بهترین زمان ممکن را در این فاصله پیدا کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهیل مهدی گفت: طبق قانون موظفیم پایان هر لیگ بین ۶ هفته تا ۸ هفته تا لیگ بعدی فاصله بیندازیم. در این بین چند مشکل وجود دارد؛ ابتدا روزهای فیفا هستند که در تابستان باید آنها را سپری کنیم و در وهله بعدی شروع لیگ باید به‌صورتی باشد که قبل از آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که زمان‌بندی آن تغییر کرده نمایندگان ما بتوانند نقل‌وانتقالات خود را انجام دهند و فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته باشند و حتی‌الامکان چندهفته هم بازی کرده باشند تا به یک فرم خوب و آمادگی ایده‌آل رسیده باشند.

وی افزود: ما داریم تلاش می‌کنیم بهترین زمان ممکن را در این فاصله پیدا کنیم تا هم لیگ برتر را شروع بکنیم و هم دغدغه‌هایی را که گفتم به بهترین شکل برطرف کنیم.

مهدی در پایان گفت: در هر صورت امسال جام ملت‌های آسیا هم برگزار می‌شود و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که این رقابت‌ها به لیگ برتر لطمه نزند، ضمن اینکه نمایندگان ایران در آسیا بتوانند با تمهیدات و آمادگی بهتری وارد رقابت‌های آسیایی شوند. ما دو، سه تاریخ مختلف را مدنظر داریم که بعد از جلسه با مسئولان کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که به‌صورت وبینار برگزار خواهیم کرد، در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام /