سه دیداری که تکلیف جدول را مشخص می‌کند

سه دیداری که تکلیف جدول را مشخص می‌کند.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ استقلال و پرسپولیس در 3 هفته باقی‌مانده رقابت‌ها در 6 مسابقه باقی‌مانده خود باید در 3 دیدار به مصاف قعر جدولی‌ها بروند. تا 3 هفته قبل، از این جهت شرایط به‌سود آبی‌ها بود؛ چراکه شاگردان اوسمار تعداد رقابت بیشتری را باید با تیم‌های فانوس به دست برگزار می‌کردند و این در صورتی است که حالا شاگردان نکونام دو دیدار برابر نساجی و پیکان را در پیش دارند و پرسپولیسی‌ها فقط باید به مصاف استقلال‌خوزستان در تهران بروند. البته که شرایط نساجی و پیکان در جدول تا حدودی از حریف خوزستانی بهتر است و همین امر موجب خواهد شد سرخ‌ها در تک‌دیدار باقی‌مانده خود یک حریف انتحاری را پیش‌رو داشته باشند.

با این حال به‌نظر می‌رسد فارغ از دیدار با حریفانی مانند گل‌گهر، مس‌رفسنجان و شمس‌آذر، 3 دیدار برابر تیم‌های پایین جدول، معادلات پیچیده قهرمانی و تیم‌های سقوط‌کننده را مشخص خواهد کرد و از این حیث احتمالا این 3 مسابقه نه‌تنها برای سرخابی‌ها، بلکه برای حریفان قعرنشین آنها نیز جنبه مرگ و زندگی خواهد داشت.

نکته مهم دیگر اینکه از حیث همراهی تماشاگران نیز در 3 هفته پیش‌ رو احتمالا پرسپولیسی‌ها باز هم از وضعیت بهتری برخوردار خواهند بود؛ چراکه در دو دیدار در آزادی از امتیاز میزبانی مستقیم و در بازی با شمس‌آذر، از امتیاز همراهی هواداران خودی (به‌واسطه مسافت نزدیک با تهران) برخوردار خواهند بود و این در صورتی است که استقلالی‌ها تنها در بازی با گل‌گهر در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/