سوارس می‌گوید لیورپول بدون حضور دو چهره مصری و برزیلی‌اش، همچنان تیمی خطرناک است

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، لوئیس سوارس تجربه حضور در لیورپول را دارد.گلزن اروگوئه‌ای در سال‌های 2011 تا 2014 برای تیم آنفیلدی‌ بازی کرده و بدیهی است که شناخت جامعی از تیم سابقش دارد.

لوئیس سوارس که امشب کاتالان‌ها را در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول همراهی می‌کند، اظهار داشت:فکر می‌کنم محمد صلاح  و روبرتو فیرمینو، 2 بازیکن تاثیرگذار هستند که عدم حضورشان در لیورپول، لطمه سنگینی است.اما باید به یاد داشت که در نبود این دو بازیکن، هیچ تغییری در سبک بازی آنها بوجود نمی‌آید.

به اعتقاد این چهره، یورگن کلوپ، سرمربی تیم انگلیسی با استفاده از نفرات دیگرش عدم حضور صلاح و فیرمینو را که مصدوم هستند، پر خواهدکرد.

سوارس افزود:مهم این است که لیورپول بازیکنان با کیفیت دیگری دارد که به کارش برای جانشینی این نفرات می‌آید.آنها بازیکنان ذخیره‌ای دارند که در تیم ملی کشور خود بازی می‌کنند. از این رو باید در نهایت احترام با این حریف مقابله کنیم.

او تصریح کرد:صلاح برای لیورپول بسیار با اهمیت است.در سال‌های اخیر یکی از 3 بازیکن برتر جهان بوده است.اما آنها بازیکنان دیگری هم دارند که می‌توانند جایگزین کنند.به عنوان مثال شقیری، اوریجی یا استوریج قادر به بازی هستند و ما باید مراقب باشیم.

سوارس در سال 2014 در ازای 75 میلیون پوند با ترک لیورپول به باشگاه کاتالونیایی پیوست.

در تیم انگلیسی او به مدت 3 سال در 110 بازی موفق شد 69 گل بزند.

منبع: فارس