سوالی که مدیران باید پاسخ دهند؛ جونیور با دلالی به پرسپولیس می‌آید یا نظر کالدرون؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس تهران پیش از شروع لیگ برتر پنج بازی تدارکاتی انجام که البته رضایت کادر فنی را بابت نتایج در برنداشت.

پرسپولیسی ها اردوی ده روزه ای را پیش از آغاز بدنسازی تیمی در ترکیه آغاز کردند که به دلیل سومدیریت و البته بی نام و نشان بودن حریفان، بازی های تدارکاتی پرسپولیس همگی لغو شد و قهرمان سه دوره پیاپی لیگ برتر بدون برگزاری حتی یک مسابقه دوستانه به ایران بازگشت.

وحید امیری، فرشاد احمدزاده دو بازیکن مدنظر کالدرون بودند که به این تیم برگشتند هرچند بسیاری عقیده دارند این دو بازیکن از لیست ورودی کالدرون نبوده و صرفا به جهت اینکه توسط باشگاه خریدی صورت گرفته باشد این دو بازیکن به سرخپوشان بازگشتند. لیست بازیکنان مدنظر کالدرون، 4 بازیکن خارجی برای خط حمله بودند که باشگاه به دلیل مسایل مالی نتوانست انها را جذب کند. به همین دلیل مدیران این تیم سراغ بازیکن برزیلی به اسم «جونیور» رفتند. بازیکن 24 ساله ای که در یک سال اخیر نتوانسته گلزنی کند اما در سری ب برزیل در 18 مسابقه در سال 2018 توانست 9 بار دروازه حریفان را بازکند. این بازیکن به نسبت 4 بازیکن قبلی قیمت به مراتب پایین تری دارد و باید دید بازیکنی که به نوعی تحمیلی به سرمربی پرسپولیس است می تواند با این تیم قرارداد ببندد یا خیر.