سوال روز | انتقادات پیشکسوتان استقلال؛ منصفانه یا خارج از انصاف؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ شاگردان استراماچونی شب گذشته مقابل ذوب آهن با تساوی دو بر دو متوقف شدند و بار دیگر در دقایق پایانی پیروزی را با یک تساوی کم ارزش عوض کردند. دریافت گل های خورده در ثانیه های پایانی در این فصل بلای جان استقلال شده است و ظاهرا استراماچونی توان برطرف کردن این موضوع را ندارد. هرچند استقلال در دیدار با ذوب اهن عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت اما به دلیل عدم پیروزی در این مسابقه، انتقادات زیادی از استراماچونی سرازیر شده است.

سیروس با انتقاد از استراماچونی و تیمش می‌گوید: «نتایج استقلال تا امروز ناامیدکننده بوده و این یک واقعیت است. من استقلالی هستم ولی از هواداران در خیابان متلک می‌شنوم. فقط این را بگویم استراماچونی را آورده‌ایم که قهرمان شویم نه اینکه چهاردهم جدول باشیم. باز هم تأکید می‌کنم استقلال شب قبل خوب بازی کرد ولی تیمی که خوب بازی کند و امتیاز نگیرد در نهایت با اعتراض مردم روبه‌رو می‌شود. بهتر است خود استراماچونی در مورد نتایج و اینکه در کجای کارش ایراد وجود دارد صحبت کند و با هوادار روراست باشد. مطمئناً اگر حرف او منطقی باشد مردم حمایتش می‌کنند.»

انتقاد دین محمدی در حالی مطرح می شود که پیشکسوت استقلال شرایط این فصل تیمش را با تغییرات زیاد بازیکنان درنظر نگرفته است! اینکه استراماچونی فرصت چند هفته ای میخواهد تا تیمش را به شرایط آرمانی برساند هم موضوعی است که پیشکسوتان باید درنظر بگیرند.