سوال روز | بی‌تدبیری سازمان لیگ و سعید فتاحی از کجا کلید خورد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ برگزاری جام حذفی بعد از دیدار پرتنش نیمه نهایی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نفش جهان تبدیل به چالش بزرگ برای سازمان لیگ شد. در ابتدا اعلام شده بود این مسابقه قرار است در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار شود که با مخالفت داماشی ها شهر مشهد از بین گزینه های برگزاری فینال کنار رفت و ورزشگاه شهدای فولاد ( یا همان فولاد آره نای سابق ) به عنوان میزبان فینال انتخاب شد.

در جلسه شب قبل از برگزاری فینال که با حضور سرپرست های دو تیم برگزار شد، مقرر گردید تفکیک سکوهای ورزشگاه به صورت 50 50 شکل بگیرد اما در کمال شگفتی، سازمان لیگ با تصور اینکه نهایت 20 هزار پرسپولیسی وارد ورزشگاه خواهند شد این تفکیک را انجام نداد. در نهایت ورزشگاه راس ساعت 17 توسط هواداران پرسپولیس پر شد و حتی جایگاه خبرنگاران هم توسط تماشاگران پر شد و هواداران داماش که دیرتر از حالت معمول به ورزشگاه آمدند نتوانستند وارد شوند.

این بی تدبیری منجر شد تا بازی چند ساعت به تعویق بیوفتد و جان بسیاری از خبرنگاران و تماشاگران نیز به خطر بیوفتد. در نهایت با پخش کردن شایعه لغو بازی کاری که از ابتدا باید انجام میدادند رخ داد و تماشاگران داماش توانستند خودشان را در ورزشگاه ببینند!

خبرنگار: سپر خرمی