سوال روز | خبر استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس اشتباه بود؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ ایرج عرب ظهر امروز با شرکت در برنامه ورزش و مردم درخصوص ابهامات فراوان پیرامون خودش و پرسپولیس صحبت کرد.

عرب در این برنامه پیرامون خبر استعفایش که در اکثر خبرگزاری ها و سایت ها و رسانه های مکتوب کار شده بود صحبت کرد:« من زمانی استعفا دادم که اصلا مربوط به الان نیست، استعفای من مربوط به قدیم بود که شاید پرونده اش باز مانده و هنوز به آن رسیدگی نشده  اما من در این چند روز نه وزیر را دیده‌ام و نه استعفایی دادم.نمی‌دانم چرا باید چنین شایعاتی راه بیفتد؟ افرادی که این شایعات را می‌سازند یا میز طلب هستند یا از قبل منافعی  در این باشگاه داشتند. ذهن این افراد بیمار است که هر شب شایعه می‌سازند. نمی‌دانم چرا این افراد دنبال مدیران عامل هستند؟ من خودم فضای مجازی را بوسیده ام و گذاشته ام کنار چون آنقدر شایعه وجود دارد که اصلا به آن نپردازم بهتر است ».

عرب به صورت ضمنی استعفایش را یک بار تایید کرد اما اعلام شد که این استعفا برای گذشته است و مربوط به الان نیست اما به نقل از یک منبع آگاه ایرج عرب چند روز پیش در خصوص استعفا با اعضای هیات مدیره صحبت کرده بود به این خاطر که در حال حاضر دو تن از اعضای هیات مدیره مخالف جدی او هستند و رئیس مجمع باید به صورت شفاف در این باره تصمیم بگیرد.