سوال روز | واکنش کمیته انضباطی به دومین تخلف استراماچونی چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استقلال تهران شب گذشته در دقیقه 95 پیروزی را از دست داد و با کسب تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان متوقف شد.

استقلال که در هفته نخست مقابل ماشین سازی تبریز در دقیقه 96 با دریافت گل، شکست تلخی را متحمل شده بود در این مسابقه سعی کرد تا اولین سه امتیاز را در ورزشگاه آزادی کسب کند. در این مسابقه استقلال مسابقه را خیلی خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توپی را به تیرک دروازه شهاب گردان زد تا ورزشگاه به وجد آید. استقلال که بدون اغراق عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به مسابقه اول به نمایش گذاشته بود توانست در نیمه دوم اولین گل را وارد دروازه فولاد خوزستان کند.

خط دفاع استقلال نیز تا دقیقه 90 عملکرد قابل دفاعی داشت و همه بازیکنان بدون هیچ اشتباهی به دفاع از تک گل تیمشان پرداخته بودند که فولادی ها از تک موقعیت خود در طول کل مسابقه بهره بردند و در دقیقه 95 گل تساوی را وارد دروازه استقلال کردند. با این گل بود که استراماچونی بشدت به داور مسابقه معترض شد و او عقیده داشت که فغانی دیرتر از وقت های تلف شده سوت پایان مسابقه را زده است و باید راس 95 سوت را به صدا در می آورد.

همین اعتراض باعث شد تا جو ورزشگاه بازهم ملتهب شود و تماشاگران علیه وزیر ورزش شعار دهند. استراماچونی در پایان مسابقه بازهم در نشست خبری حاضر نشد تا دومین هفته پیاپی باشد که به خبرنگاران در این خصوص توهین می شود. هفته گذشته نیز استراماچونی در نشست خبری حاضر شد اما پاسخگوی سوالات خبرنگاران نشد و در نشست پیش از این دیدار نیز به سالن کنفرانس نیامد!

خبرنگار: سپهر خرمی