سوال روز | پرونده انتقال علیرضا بیرانوند به تیم‌های خارجی به طور کامل بسته شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ روز گذشته خبری در رسانه های ایرانی منتشر شد با این مضمون که تیم فوتبال بشیکتاش با پیشنهادی 4 میلیون یورویی به دنبال جذب علیرضا بیرائوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ایران است.

این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های مکتوب ایران نیز داشت با این تصور که سرانجام دروازه بانی از ایران با پیشنهادی خیره کننده ترانسفر خواهد شد و طلسم این اتفاق خواهد شکست.

این خبر اما اشتباه بود چرا که روزنامه ترکیه ای این خبر را با طرح یک سوال پوشش داده بود که آیا واقعا بیرانوند ارزش چهار میلیون یورو را دارد یا خیر؟

به دلیل مصدومیت کاریوس دروازه بان آلمانی تیم بشیکتاش چند رسانه ترکیه ای و حامی این تیم نام چند دروازه بان را برای جانشینی کاریوس پیشنهاد کردند که نام بیرانوند نیز در این بین دیده می شود. این رسانه ها عکس پنالتی گرفتن بیرانوند در دیدار با عمان را پوشش داده بودند.

سایت ترکیه‌ای «دوحولیه» اما در خبری مدعی شد از آنجایی که کاریوس، دروازه‌بان شماره «یک» عقاب‌های استانبول به مدت یک و نیم ماه به دور از میادین خواهد بود، عبدالله آوجی سرمربی بشیکتاش از مسئولان این باشگاه خواسته است تا از بین گزینه‌هایی همچون وُلکان باباجان، اِرتاچ اوزبیر، علیرضا بیرانوند و محمد شنگزر نسبت به جذب اوزبیر ترکیه‌ای اقدام کنند.

خبرنگار: سپهر خرمی