سوال روز | چرا مدافع کیه‌وو باوجود حضور در فرودگاه امام خمینی به کشورش بازگشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، شوکه کننده ترین خبری که هواداران استقلال می توانستند امروز روی پایگاه های خبری ببینند خبر استعفای آندره آ استراماچونی از سمت مربیگری این تیم بود. اتفاقی که همسر مربی استقلال نیز با قرارداد یک عکس در استوری شخصی اینستاگرامش به نوعی تایید کرد اما بعد از گذشت ساعتی آن عکس را پاک کرد.

اما اصلی ترین دلیلی که استراماچونی را به فکر ترک ایران فرو برده است عدم توانایی مدیران این تیم بعد از رفتن علی خطیر است. بعد از ناتوانی استقلال در جذب دو بازیکن مدنظر سرمربی، حالا میلیچ بازیکن کروات کیه وو ایتالیا به شکلی عجیب و باورنکردنی با وجود حضور در ایران نتوانست از گیت فرودگاه خمینی خارج شود.

ماجرا از این قرار است که ویزای این بازیکن طوری نبوده که بتواند بعد از حضور در فرودگاه از گیت خارج شود و باوجود حضور دو ساعته در فرودگاه نتوانست با مدیربرنامه هایش در ایران دیدار کند و به کشورش بازگشت.

گفتنی است مدیر برنامه های میلیچ بیش از دو روز در ایران حضور داشت و به توافقات نهایی با مدیران استقلال دست یافته بود و این بازیکن بعد از حضور در تست های پزشکی می توانست قرارداد دو ساله ای را با استقلالی ها به امضا برساند اما دیپورت شدن او از فرودگاه، خشم استراماچونی را به همراه داشت.

خبرنگار: سپهر خرمی