سوال روز | چه کسی صداقت ندارد؟ 15 یا 18 ژوئن آخرین مهلت پرداخت طلب برانکو بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس بهترین فصل فوتبالی تاریخ خود را پشت سر گذاشت؛ قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام. کسب سه‌گانه شاید در رویای هواداران این تیم هم امری محال بود اما با برانکو ایوانکوویچ این اتفاق میسر شد.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، برانکو به همراه دستیارانش به کرواسی برگشتند. حتی مارکو بدنساز پرسپولیس دو روز پیش از دیدار با داماش، ایران را ترک کرد تا به نوعی اوضاع بحرانی باشگاه را نسبت به مسایل مالی نشان دهد. طبق گفته مسئولان باشگاه قرار بر این شد که پرسپولیس تا تاریخ 30 خرداد کل معوقات به همراه 20 درصد از پیش‌پرداخت فصل بعد برانکو را به او پرداخت کند.

برانکو پیش از ترک باشگاه 2 نامه توسط وکیلش به دست عرب رسانده بود که نامه ی سوم می توانست کار را تمام کند. البته شایعات اینطور نشان می دهد که برانکو از طریق وکیل خود تا 15 ژوئن یعنی صبح یکشنبه 26 به باشگاه وقت داده بود؛ دقیقا همان روزی که نامه ی فسخ به باشگاه رسید. هرچند مدیران پرسپولیس همچنان عقیده دارند که نامه فسخ صحت ندارد و درخواست فسخ دوجانبه درست تر است! مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تا به حال برانکو قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده است یا نه؟ گفت: قرارداد برانکو فسخ نشده است چرا که سرمربی پرسپولیس از ما تقاضای اقاله و یا جدایی به صورت دوستانه داشت که ما هم با این درخواست مخالفت کردیم.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس چه واکنشی نسبت به تاریخ ایراد شده خواهد داشت. برانکو صحبت هایش صحت دارد یا باشگاه؟ 15 یا 18 ژوئن؟

خبرنگار: سپهر خرمی