سوال روز | کاپیتانی تیم ملی؛ دردسر جدید مارک ویلموتس در دیدارهای حساس؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ در دیدار با تیم ملی بحرین و ایران، احسان حاج صفی باتوجه به فیکس بودن در زمین به عنوان کاپیتان ایران معرفی شد اما آنطور که باید نتوانست وظایفش را به عنوان کاپیتان در زمین مسابقه پیاده کند.

در این مسابقه بحرینی ها بارها به دلیل وقت کشی خودشان را روی زمین می انداختند تا وقت بازی گرفته شود و سه امتیاز را راحت تر به جیب خود واریز کنند اما با اتفاقات درون زمین احساج حاج صفی به جای برقراری آرامش، همراه با بازیکنان جوان به اعتراض به داور و سایر بحرینی ها پرداخت تا تمرکز بازیکنان خودمان از بین برود.

پیشتر اما مسعود شجاعی بارها در قامت کاپیتان ثابت کرده بود که در جایگاه نفر اول میدان می تواند بازیکنان را رهبری کند و بازیکنان نیز از او حرف شنوی کافی را دارند. اما در روزهایی که مسعود شجاعی تبدیل به نیمکت نشین محض در تیم ملی ایران شده، احسان حاج صفی آنطور که باید نتوانسته از موقعیتی که برایش ایجاد شده به خوبی استفاده کند.

باید دید در دیدار با عراق در ورزشگاه آزادی که مسابقه ای حیثیتی است و برای هر دو تیم ایران و عراق اهمیت ویژه ای دارد بازوبند کاپیتان بر بازوی کدام بازیکن خواهد بود.

خبرنگار: سپهر خرمی