سوال روز | یک‌سال پس از انتقادات؛ سردار آزمون همچنان طلبکار از مردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه،  سردار آزمون روز گذشته موفق شد با پیراهن تیم ملی بار دیگر دروازه حریف را باز کند تا تعداد گل‌هایش را نسبت به قبل بهبود ببخشد. باتوجه به سن کم سردار ، او میتواند با ادامه این روند یکی از کسانی باشد بعد از علی دایی خط حمله ایران رل در تیم ملی تضمین کند.

شادی پس از گل سردار اما بازهم تبدیل به سوژه شبکه های اجتماعی شده است که با هیس نشان دادن به منتقدین نشان داد هنوز دل خوشی از کسانی که در بهبهه جام جهانی از او انتقاد کردند ندارد!

در جام جهانی ۲۰۱۸ باتوجه به تاکتیکی که کی‌روش اتخاذ کرده بود مهاجمان تیم ملی نیز وظایف صرفا دفاعی داشتند و به همین دلیل سردار آزمون در ۲۷۰ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت حتی یک موقعیت گل بدست نیاورد که وارد دروازه حریفان کند و همین امر باعث شد تا انتقادات فراوانی نسبت به او شکل بگیرد و او پس از جام ملت های آسیا و البته عملکرد ضعیف مقابل ژاپن از بازی های ملی خداحافظی نمادین کرد !

هرچند مشخص بود این خداحافظی کاملا صوری است اما او در بازگشت به تیم ملی بازهم شادی گلی انجام داده که نشان می دهد هنوز انتقادات یک سال قبل را فراموش نکرده است!