سوشا مکانی: انتشار فایل صوتی کنعانی کار یک رقیب است!

 

الان کنعانی‌زادگان چه خلافی مرتکب شده؟ من خیلی جاها دیدم که حرکت او را به بازیکن منچسترسیتی ربط داده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سوشا مکانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت:  باور کنید در تمام تیم‌های ملی ما، بازیکنانی هستند که خلافی بزرگتر از کنعانی‌زادگان مرتکب می‌شوند اما آن را پنهان می‌کنند. تا اتوبوس را قبول دارم اما اتفاقات قبل از آن را باید بررسی کنیم. الان مسأله من این است؛ کسی که فایل صوتی را پخش کرده راحت زندگی می‌کند و خوشحال است اما کنعانی‌زادگان روزهای پراسترسی را سپری می‌کند.

وی افزود: قبل از اینکه به اتوبوس تیم ملی برسیم، باید سه، چهار پله عقب‌تر را نگاه کنیم. شما می‌گویی قداست، من کاملاً قبول دارم اما اینکه یک نفر را اجیر کرده‌اند که بیاید ارتباط برقرار کند و یکی را داخل تله بیندازد و فایل صوتی‌اش را پخش کند، واقعاً خلاف قانون است. جرم، قبل از اینکه به حسین و اتوبوس تیم ملی برسیم، توسط افراد دیگری انجام شده است. دو حالت دارد. یا تلفن کنعانی‌زادگان هک شده یا این فایل توسط کسی که پشت مخاطب بوده پخش شده.

وی ادام هداد: حسین که با انگشت داخل چشم خودش نمی‌زند. اگر ریز به ریز به فایل صوتی توجه کنید، خیلی راحت دارند حسین را داخل تله می‌کشانند. چرا باید این کار را بکنند؟ مطمئنم اینچنین بوده و پشت قضیه یکی از رقبای کنعانی‌زادگان قرار داشته‌. همان کاری را که با افرادی دیگر در تیم ملی کردند و آنها مجبور شدند بی‌سر و صدا کنار بروند. من می‌دانم، خیلی‌ها داخل تله رفته‌اند و مجبور شدند پیراهن تیم ملی را ببوسند و فقط از تلویزیون بازی‌ها را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:
سوشا مکانی: از اول استقلالی بودم/ قبل از مظاهری از استقلال مجیدی پیشنهاد داشتم
سوشا مکانی: دیگر علاقه‌ام به استقلال را پنهان نمی‌کنم
واکنش سوشا مکانی به ادعای دست داشتن در یک تبانی فوتبالی در نروژ

انتهای پیام /