سوپرلیگ بسکتبال/ نفت عراق در کوره ذوب آهن سوخت

تیم ذوب آهن اصفهان در نخستین بازی از پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت 22 روز چهارشنبه در تالار بسکتبال آزادی به مصاف النفت عراق رفت و با نتیجه 109 بر 102 به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم عراقی در نیمه نخست، برتر از ذوب آهن نشان داد و در کوارترهای اول و دوم، 28 بر 18 و 29 بر 23 به پیروزی رسید تا دو تیم در امتیاز 57 بر 41 به سود النفت در نیمه نخست به رختکن بروند.

شاگردان فرزاد کوهیان در نیمه دوم، تلاش زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته کردند و در کوارتر سوم 25 بر 24 برنده شدند. کوارتر چهارم اما کاملا در اختیار بازیکنان ذوب آهن بود تا اینکه در فاصله 9 ثانیه به پایان بازی، نتیجه 93 بر 93 مساوی شد. کوارتر پایانی در نهایت با حساب 27 بر 12 به سود تیم اصفهانی و بازی در وقت قانونی 93 بر 93 به پایان رسید تا دو تیم در وقت اضافه نخست، بازی را پیگیری کنند.

ذوبی‌ها که در نیمه دوم، شرایط متفاوت و البته بهتری داشتند در وقت اضافه نخست 16 بر 9 به پیروزی رسیدند و در نهایت 109 بر 102 برنده شدند تا در سری یک چهارم نهایی، یک بر صفر از حریف عراقی پیش بیفتند.

امیرعلی قلی‌زاده 31 امتیاز و آرمان زنگنه 23 امتیاز و 19 ریباند برای ذوب آهن کسب کردند.

تیم‌های شهرداری گرگان و بیروت کلاب لبنان با صدرنشینی در مرحله گروهی به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تیم النفت در مرحله گروهی با حساب 91 بر 101 به شهرداری گرگان باخته بود.

سری دیگر مرحله یک چهارم نهایی، از امروز پنج‌شنبه بین دو تیم الریاضی لبنان و ارتودوکس اردن در لبنان آغاز خواهد شد.

در مرحله یک چهارم نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، تنها 4 تیم حضور دارند و مسابقات به صورت 2 پیروزی از 3 بازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/