سوپر لیگ غرب آسیا/کاظمی بهترین ریباندر مرحله گروهی شد

در پایان مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، ارسلان کاظمی به عنوان بهترین ریباندر معرفی شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مرحله گروهی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا در حالی به پایان رسید که ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان موفق به عنوان بهترین ریباندر، این مرحله از مسابقات را به پایان برساند.

طبق آمار منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA)، ملی پوش و ستاره تیم شهرداری گرگان موفق شده است میانگین ۱۰.۵ ریباند در هر بازی (۶ بازی مرحله گروهی) را به ثبت برساند و بالاتر از همه بازیکنان این لیگ، صدر جدول بهترین ریباندرهای این مسابقات را در اختیار بگیرد.

«ایساک دیژون بنکس» فروارد قدرتی تیم الوحدا اس‌سی سوریه نیز با میانگین ۱۰ ریباند در هر بازی در رتبه دوم این رده‌بندی قرار دارد.  «محمد بیلال» فوروارد قدرتری تیم الاتحاد اهلی سوریه نیز با میانگین ۹.۵ ریباند در هر بازی، در رتبه سوم این رده‌بندی ایستاده است.

طبق آمار منتشر شده از سوی FIBA، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز با میانگین ۲۱.۶ امتیاز در هر بازی، رتبه سوم رده‌بندی امتیاز آورترین بازیکنان را در اختیار دارد.

«کیکانوویچ» سنتر تیم بسکتبال الریاضی لبنان با میانگین ۲۳.۸ و «شین گیبسون» پوینت گارد تیم النفت عراق هم با میانگین ۲۲.۲ امتیاز در هر بازی، به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/