سپاهان مقابل پرسپولیس زانو زد/امیر قلعه نویی صحبت نکند

سپاهان و پرسپولیس قرار بود در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به هم بروند اما سپاهان بنا در دلایلی در این مسابقه حاضر نشد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف هم می رفتند که تیم سپاهان به دلیل دیر رسیدن به استادیوم نقش جهان در زمین بازی در زمان مقرر حاضر نشد و بازی حساس لیگ برتر لغو شد.بعد بازی حواشی زیادی از طرف هردو باشگاه ایجاد شد و هردو تیم از هم به کمیته اضباطی شکایت کردند و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات این بازی تشکیل جلسه داد.

پرسپولیس 3 -سپاهان 0/ کمیته انضباطی سپاهان را بازنده اعلام کرد

با توجه به مستندات ارائه شده به کمیته انضباطی و برگزاری دو جلسه در این کمیته باشگاه سپاهان محکوم شد و نتیجه بازی به سود پرسپولیس اعلام شد.

بعد اعلام این رای گویا هیات مدیره سپاهان از این موضوع شاکی شده است و سریعا با استفعای مسعود تابش به عنوان مدیرعامل باشگاه موافقت کردند و گفته می شود هیات مدیره سپاهان به قلعه نویی اعلام کرده است که دیگر درباره این اظهار نظر نکند و فقط باشگاه سپاهان درمورد این رای به کمیته استیناف سکایت خواهد کرد و قصدی برای بررسی این پرونده در دادگاه های بین المللی ندارند.

بر همین اساس سپاهان با این رای کنار آمده است و دیگر نمی خواهد در هفته های پایانی لیگ حاسیه جدیدی به تیم خود اضافه کند که یتواند در کورس قهرمانی باقی بماند.

بیشتر بخوانید :

سقوط آزاد سپاهان؛ وقتی قلعه‌نویی قصد قهرمان شدن ندارد!

هواداران سپاهان مقابل درب منزل ساکت شعار می دهند

موافقت هیات مدیره باشگاه سپاهان با استعفا تابش از مدیرعاملی