سپهرزاد: با امکانات کم نتیجه‌مان عالی بود/ صحبت مربی آمریکایی ثابت کرد کارمان خوب بوده

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هادی سپهرزاد درباره نائب قهرمانی بهنام شیری در مسابقات پرتاب دیسک قهرمانی آسیا اظهار داشت: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا شیری تصمیم گرفت با من کار کند. زمانی که شروع کردیم تنها 6 ماه فرصت داشتیم و در این بین هم مشکلاتی وجود داشت و بهنام باید مراسم عروسی‌اش را هم برگزار می‌کرد. خوشبختانه با وجود این زمان کم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

* نسبت به امکاناتی که داشتیم نتیجه مان عالی بود

وی گفت: نسبت به امکاناتی که داشتیم نتیجه ما عالی بود. ما فقط اردوی داخلی آن هم در مجموعه آفتاب انقلاب داشتیم. در گرما و سرما به تمرین پرداختیم و جای دیگری نداشتیم.

مربی شیری عنوان کرد: بدن او دو متر بیشتر هم جا داشت که پرتاب کند اما فکر می‌کنم وقتی 61 متر را پرتاب کرد برایش راضی کننده بود.

* ویلکینز از عملکرد شیری راضی بود و تبریک گفت

سپهرزاد با اشاره به اینکه بعد از مسابقات ولکینز مربی آمریکایی حدادی و پرتابگران چینی‌ را دیدیدم، عنوان کرد:‌ او پس از مسابقات به من و شیعی تبریک گفت و تاکید داشت که بدن و تکنیک بهنام نسبت به بازی‌های آسیایی بهتر شده است. صحبت‌هایی که این مربی آمریکایی داشت ثابت کرد که ما کارمان را درست انجام داده‌ایم.

*قرارداد ندارم/ برای کسب سهمیه المپیک باید امکانات بهتری بدهند

وی عنوان کرد: قرارداد من تا 31 فروردین بوده و در حال حاضر قرارداد دیگری نداریم. من در این چند سال گذشته هر سال یک ورزشکار داشتم که یک مدال آسیایی کسب کرده و عملکردم بد نبوده است و برای ادامه کار منتظر تصمیم فدراسیون هستیم.

مربی شیری در پایان تاکید کرد: رکورد 61 یا 62 متر خوب است اما اگر می‌خواهیم برای المپیک کار کنیم نیاز به برنامه‌ریزی بهتر و ویژه‌تری داریم.و فدراسیون اگر می‌خواهد نتیجه بهتری بگیرد باید بیشتر توجه کند.

منبع: فارس