سیاوش یزدانی: کنعانی‌ زادگان با آبرویم بازی کرد

مدافع استقلال گفت: هیچوقت محمد حسین کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم چون با آبرویم بازی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیاوش یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و خداراشکر بازی را بردیم. جام حذفی همین است و امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را هم پیروز شویم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داوری خوب بود و داور نه به ضرر ما سوت زد نه به ضرر حریف.

مدافع استقلال درباره ماجرای بازی نکردن یزدانی در تیم ملی و صحبت‌های مجیدی در رابطه با او گفت: ابتدا از صحبت‌های آقای مجیدی تشکر کنم که نسبت به من لطف داشت. خودش هم متوجه شد که تند صحبت کرد و کمی عصبی شد. من در آن بازی که اخراج شدم هم خوب بازی کردم و فکر می‌کنم آقای مجیدی دلش پر بود که آن مصاحبه را کرد.

او اضافه کرد: من همیشه در مصاحبه‌ام به سرمربی احترام گذاشتم و بازی دادن من نظر سرمربی است اما برخی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. در مصاحبه قبلی‌ام برخی‌ها سو برداشت کردند و حرف من را جور دیگری رساندند. من همیشه گفتم که بازی دادن سلیقه مربی است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در آینده به من بازی برسد.

یزدانی درباره حواشی اخیر کنعانی زادگان گفت: من نمی‌خواهم درباره او صحبت و خودم را مقایسه کنم چون همه‌چیز مشخص است. او یک کار ناجوانمردانه کرد و همه هم می‌دانند اما این‌که گردن من می‌اندازند درست نیست. او کار ناجوانمردانه‌ای کرد و هیچوقت او را نمی‌بخشم. او هیچوقت رفیق من نبوده و نخواهد بود چون کار ناجوانمردانه‌ای به همراه دوستانش کرد و بعدش گردن من انداختند.

او ادامه داد: هواداران پرسپولیس کمی با من خصومت دارند و پشت سر من حرف زدند و ناجوانمردانه قضاوت کردند. همه هواداران را می‌بخشند اما کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم چون با آبرویم بازی کرد. به شرف و آبروی من توهین شد و این اتفاق ناجوانمردانه افتاد. من یک بی احترامی به هواداران پرسپولیس کردم اما بعدش بارها عذرخواهی کردم و به آن‌ها احترام می‌گذارم اما هنوز این برخوردها ادامه دارد. با کسی تعارف ندارم و همیشه سعی کردم حرفم را رک و راست بگویم. کنعانی‌زادگان می‌گوید دوستانش به او گفتند که مقصر من هستم و این کار او ناجوانمردانه است و هیچوقت او را نمی‌بخشم.

مدافع استقلال درباره ماجرای سربازی‌اش گفت: راجع به من خیلی حرف‌ها زده می‌شود و هر روز یک بحث جدید پیش می‌آید. اصلا به این حواشی گوش نکنید و در این فوتبال هر کسی دشمن دارد اما من سعی می‌کنم به این حواشی توجه نکنم. دیدید که حتی سن من را جا به جا کردند و دیگر با کارت ملی در خیابان راه می‌روم.

بیشتر بخوانید:

چشمی: تمام تلاش خود را برای قهرمانی در دو جام می…
ابراهیم صالحی: مقابل استقلال بدشانس بودیم
مطهری: گلزنی من به دلیل زحمت بچه‌ها و انرژی مثبت هواداران…

انتهای پیام/