سیدبندی کشتی فرنگی در پیکارهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان

اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ اوزان ده‌گانه کشتی فرنگی را اعلام کرد که محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در میان نفرات برتر دو وزن ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم دیده می‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در این سیدبندی اسامی هشت کشتی‌گیر برتر که دارای بیشترین امتیاز را در مسابقات دارای رنکینگ بدست آورده‌اند اعلام شده که در وزن‌های ۵۵، ۶۰، ۶۳ و ۸۷ کیلوگرم نام هیچ یک از ملی‌پوشان کشورمان نیست.

با توجه به اینکه محمدرضا گرایی در فاصله مسابقات جهانی سال ۲۰۲۱ اُسلو تا جهانی سال ۲۰۲۲ در صربستان تنها در یک مسابقه کشتی گرفت و محمدهادی ساروی نیز صرفا در رقابت‌های بین‌المللی پیت لازینسکی لهستان که جزو مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی نبوده، اما عملکرد این ۲ فرنگی‌کار در ۲ مسابقه مهم المپیک و جهانی سال گذشته امتیاز بالایی برای این دو نفر به همراه داشت، همچنان در رده نخست اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم قرار دارند.

همچنین در وزن‌های ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در جایگاه چهارم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم در جایگاه دوم، پژمان پشتام در وزن ۸۲کیلوگرم در جایگاه سوم و امین میرزاده در وزن ۱۳۰کیلوگرم جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /