سیدجلال : از دست دادن قهرمانی آسیا از خط خوردن از لیست جام جهانی ۲۰۱۸ نیز بدتر بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید فعلا قصد جدایی از این تیم و فوتبال را ندارد.

سیدجلال حسینی: بازی‌های #پرسپولیس پخش زنده می‌شود و اگر نتوانم ادامه بدهم خیلی زود لو می‌روم، اما فعلا تصمیمی برای خداحافظی ندارم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سیدجلال حسینی ، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت : می‌دانم اگر بخواهم با این سن فوتبال بازی کنم باید حواشی و حرف‌ها را تحمل کنم؛ هرچه هم بیشتر ادامه دهم بیشتر از این حرف‌ها خواهم شنید و دوستان را هم درک می‌کنم. اگر می‌خواستم به این حرف‌ها اهمیت بدهم تا الان نمی‌توانستم بازی کنم.

سمبل پرسپولیس نیستم

وی ادامه داد : همه مدال‌هایم را همسرم با وسواس خاصی نگهداری می‌کند. سال گذشته سخت‌ترین قهرمانی من در لیگ برتر بود؛ از طرفی پنچره پرسپولیس بسته بود و از طرفی هم با خط خوردن از لیست جام جهانی دلسرد و ناامید شده بودم. اصلا و ابدا خودم را مثل علی پروین، مجتبی محرمی و یا علی کریمی سمبل پرسپولیس نمی‌دانم.

بهترین لحظه زندگی ام شکست السد است

وی افزود : در دوران فوتبالم 2 گل را خیلی دوست دارم. یکی گل به الجزیره و دیگری گل به ازبکستان زمان سرمربیگری آقای قلعه‌نویی. بهترین لحظه‌ زندگی‌ام وقتی بود که السد را شکست دادیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم.

از دست دادن قهرمانی آسیا از خط خوردن از لیست جام جهانی بدتر بود

او در پایان اضافه کرد : تنها حسرت فوتبالم از دست دادن قهرمانی آسیا مقابل کاشیما است که از خط خوردن لیست جام جهانی 2018 بدتر بود. این حسرت شاید تا آخر عمر همراه من باشد. گزینه اول و آخرم برای مسافرت، شهر خودم انزلی است. اگر قدرت ماورایی داشتم زنجیره کرونا را در سرتاسر جهان قطع می‌کردم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بشار رسن از پرسپولیس جدا خواهد شد