سیدعباسی:مقابل فولاد مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امروز فرصتی شد تا توانایی خود را مقابل تیم خوب فولاد نشان دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، داوود سید عباسی در نشست خبری بعد از تساوی مقابل فولاد، اظهارداشت: فرصتی شد تا بازیکنان ما توانایی خود را نشان دهند. نمی‌دانم چه بگویم بازی را دیدید. بازیکنان ما نه فقط در این بازی در بازی‌های قبلی هم خوب بودند. امروز فرصتی شد تا توانایی خود را مقابل تیم خوب فولاد نشان دهیم.

سرمربی شهرخودرو افزود: با تمام احترامی که برای این خوب فولاد قائل هستم، ما امشب مستحق پیروزی بودیم. البته فکر می‌کنم استرس بیشتر در تیم فولاد بود که همین در روند بازی آنها تاثیر گذاشت. جوانان ما امروز خیلی خوب و بی نقص بازی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان می‌گویند اگر سیدعباسی از اول فصل این تیم را داشت شهرخودرو سقوط نمی کرد، اظهار داشت: خیر هیچ چیزی مشخص نیست. ما تمام تلاش خودمان را در این چند هفته آخر به کار گرفتیم اینکه من از اول فصل بودم یا نبودم هیچ چیزی معلوم نمی شود. اینها حرف هایی است که دوستان لطف دارند و می زنند. ما از روزی که آمدیم سعی کردیم با تمام توان کارمان را انجام دهیم. مشکلات شهر خودرو باید کارشناسی شود.

سیدعباسی در خصوص اینکه آیا به این جوانان اعتماد می‌کنید  یادآور شد: ما ۸-۹ بازیکن غایب داشتیم؛ جوانان ما با تمام توان بازی کردند به آنها تبریک می گویم چون فرصتی شد تا توانایی خود را نشان دهند.

سرمربی شهرخودرو درباره اینکه شنیده شده امتیاز این تیم به البرز می آید، گفت: من هیچ چیزی در این خصوص نشنیده‌ام.

بیشتر بخوانید:

سیدعباسی:مقابل پرسپولیس جسور بازی می‌کنیم
داوود سیدعباسی: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم
سیدعباسی: بازی با استقلال را یک فرصت می‌بینیم/ شانس در خانه ما را…

انتهای پیام/