سید حسین حسینی: آرامش استقلال برایم مهم است

سید حسین حسینی درباره اتفاقاتی که فصل پیش علیه‌اش رخ داده صحبت‌های تازه‌ای به زبان آورده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  سید حسین حسینی درباره اتفاقاتی که فصل پیش برایش رخ داده صحبت‌های کوتاهی به زبان آورده که جالب توجه است. در حالی که صحبت از جذب عابدزاده در استقلال شده، اما نشست روز گذشته حسینی با نکونام ممکن است معادلات را به سود این دروازه‌بان تغییر دهد.

حسینی در باره فصل پیش گفته: «من می‌دانم برای برخی سؤال است که چرا فصل پیش آن اتفاقات رخ داد، اما می‌خواهم به شما بگویم که از همان هفته اول علیه من جریان‌سازی و تخریب شروغ شد. قطعاً با هواداران  در آینده موضوعاتی را در میان خواهم گذاشت و درباره اتفاقاتی که رخ داد و اقداماتی که علیه من انجام شد تا روحیه‌ام از دست برود، صحبت خواهم کرد. دوست دارم هواداران استقلال بدانند که برخی چه طور هر اقدامی انجام می‌دهند تا روحیه من  تخریب شود.»

حسینی به حفظ آرامش استقلال تاکید دارد: «در حال حاضر نمی‌خواهم آرامش استقلال به هم بریزد. دوست دارم استقلال در آرامش باشد، چون بشدت به یک فضای آرام نیاز داریم. از شما هواداران که همیشه حامی استقلال بودید هم تشکر می‌کنم که نظرات‌تان را بیان کردید. امیدوارم روز‌های خوشی را با هم رقم بزنیم و به ارتقای جایگاه استقلال کمک کنیم. استقلال نیاز به کمک همه شما دارد. هواداران  وارث اصلی این باشگاه هستند.»

انتهای پیام/