سیلوا: می توانیم در هر بازی پیروز باشیم/انتقام سال قبل را از رئال میگیریم

هافبک اسپانیایی منچستر سیتی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که از رئال انتقام گیرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی که در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ با سه گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در دیدار برگشت که در مونیخ برگزار شد به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا برای سومین سال پیاپی راهی نیمه نهایی شود.

برناردو سیلوا بعد از بازی گفت: تا ماه فوریه تلاش زیادی از خود نشان دادیم و در بعضی از بازی ها اذیت شدیم. از روزهای اوج خود فاصله گرفتیم اما اکنون خوشبختانه تیم در بهترین شرایط است و این احساس را داریم که می توانیم در هر بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: وقتی تیم بد نتیجه می گیرد این روی روحیه و انگیزه بازیکنان هم تاثیر می گذارد و عکس آن هم صدق می کند. اکنون ما در شرایط خوبی هستیم و این به خاطر این است که تیم نتایج مورد نظر را کسب کرده است.

سیلوا درباره درخشش هالند گفت: او یک بازی خاص و متفاوت است. هالند برای گلزنی نیاز به لمس توپ زیاد ندارد. او می تواند 85 دقیقه توپ را لمس نکند و تنها سایه ای در میدان باشد اما در چند دقیقه زهر خود را بریزد. او به محض اینکه توپ را لمس کند می تواند از آن گل بسازد. باحضور چنین بازیکنی در خط حمله ما احساس راحتی می کنیم.

او درباره رویارویی با رئال مادرید در نیمه نهایی گفت: تیم در بهترین شرایط خود است و بسیار امیدوار هستیم که انتقام سال قبل را از رئال بگیریم.

انتهای پیام/