سیلوا: هراسی از رئال مادرید نداریم و هدف‌مان حذف آنها است

هافبک پرتغالی تیم‌ فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش هراسی از نام پرافتخارترین باشگاه اروپایی ندارند.
به گزارش شبکه ورزشی لحظه، برناردو سیلوا در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) منچسترسیتی در خانه رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «آاِس» با اشاره به اینکه ترسی از رویارویی با پرافتخارترین باشگاه اروپا ندارند، گفت: این رقابتی بین نشان یا لوگوی دو باشگاه نیست. اگر رئال مادرید بازیکنانی همچون لوکا مودریچ، تونی کروس، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما را نداشت، نمی‌توانست به عنوانی دست پیدا کند و پیراهن تیم به تنهایی نمی‌تواند کاری بکند.

هافبک پرتغالی منچسترسیتی که این فصل آمار 5 گل‌زده و 7 پاس‌گل را در 49 بازی از خود برجای گذاشته، تصریح کرد: ما احترام زیادی برای رئال مادید قائل هستیم اما از آنها هراسی نداریم. چرا باید از آنها بترسیم؟ هدف ما حذف رئال مادرید و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است، این در حالی است که می‌دانیم فصل گذشته در شرایط سخت از آنها شکست خوردیم.

منچسترسیتی فصل گذشته تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرد و با وجود برتری 4 بر 3 در بازی رفت مقابل رئال مادرید، در بازی برگشت 3 بر یک شکست را پذیرا شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. رئال در فینال فصل گذشته با شکست لیورپول موفق شد چهاردهمین قهرمانی‌اش در اروپا را تجربه کند، این در حالی است که من‌سیتی تاکنون حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه نکرده است.

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در حالی از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه – به وقت تهران) در اولین بازی دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که با اعلام اتحادیه فوتبال اروپا، قضاوت این دیدار برعهده آرتور دیاز از پرتغال خواهد بود.

انتهای پیام/