شادی گل بازیکن تیم فوتبال بانوان جنجالی شد

شبنم بهشت بازیکن تیم شهرداری سیرجان بعد از گلزنی به تیم زنان ملوان جنجال‌آفرین شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ قطعا جنجالی‌ترین صحنه هفته نخست لیگ زنان، مربوط به شادی گل شبنم بهشت است. جایی که در حساس‌ترین دیدار هفته، ملوان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند تا ستاره‌های سال‌های دور هر دو باشگاه، در لباسی متفاوت مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

شبنم بهشت و افسانه چترنور، زوج مهارنشدنی ۹ فصل گذشته شهرداری سیرجان، بعد از نزدیک به یک دهه به دلیل اختلاف با مدیریت جدید باشگاه شهرداری سیرجان از این باشگاه جدا شده و حالا با پیراهن ملوان، در همان هفته نخست مقابل تیم سابق خود قرار گرفتند. در مقابل هم مریم ایراندوست، اسطوره فوتبال زنان در انزلی، سکان هدایت شهرداری سیرجان را به عهده گرفته است.

دقیقه ۲۳ بازی بود که شبنم بهشت، با یک شوت سرکش از فاصله حدودا ۳۰ متری، دروازه عارفه سیدکاظمی را فرو ریخت و خوشحالی بی حد و مرز او نشان از انگیزه مضاعف او بود، انگیزه‌ای که البته پیش از این دیدار هم قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید. بهشت اما در یک حرکت نه چندان مناسب با نشان دادن علامت سکوت، گلزنی به باشگاه سابق خود را جشن گرفت. حرکتی که موجب جنجال و تحلیل‌های متفاوتی شد.

اگرچه به نظر می‌رسد این واکنش شبنم بهشت خطاب به برخی از بازیکنان تیم سابقش بوده است که در فصل گذشته با آن‌ها چالش داشته است، اما این اقدام او در خانه حریف در مقابل سرمربی سابق تیم ملی، چندان قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/