شاهین طبع: اگر بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده، فقط مشکل فنی بوده/ صمد و آرون می‌آیند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهران شاهین طبع در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: اردو را از امروز شرع کردیم. پیش از این هر دو سه ماه کمپ های کوتاه مدت تمرینی داشتیم به اهمیت دلیل اردوی اصلی را با تاخیر آغاز کردیم بچه ها هم نسبتا هماهنگ هستند.

وی ادامه داد:  امیدوارم در سه ماهی که تا جام جهانی فرصت داریم به شرایط خوبی برسیم و با کمک فدراسیون و وزارت ورزش هم  بازی های خوبی تدارک دیده شده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به بازی های تدارکاتی گفت:  ابتدا به پرتغال می رویم، بعد در روسیه چند بازی برگزار می کنیم و در نهایت به یونان می رویم. همچنین قرار است ده روز قبل از آغاز جام جهانی، درچین سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

وی در مورد بازیکنانی که دعوت نشدند، تاکید کرد: مشکلی در  مورد بازیکنان وجود ندارد و اسم خاصی نمی توانم بگویم. هرکسی دعوت شده حتما قابلیت های خوبی داشته و اگر هم کسی دعوت نشده، فقط بحث فنی بوده است.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری هم به این تیم اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: ما اسامی نفرات دیگری را هم به فدراسیون جهانی ارسال کرده ایم تا اگر بازیکنی آسیب دید، جایگزین شود.

وی در مورد حضور دو بازیکن جوان و به نظر می رسد انتخاب نخواهند شد، گفت: اینکه گفته می‌شود آنها حتما خط خواهند خورد، اینطور نیست. اگر خودشان را نشان دهند ما روی آنها حساب می کنیم. در پست گارد مشکل داریم و این دو بازیکن جوان دعوت شده هم در این پست هستند. ما باید پشتوانه سازی کنیم. 

سرمربی تیم ملی  بسکتبال در مورد اینکه چرا آرون گرامی پور در اردو نیست، اعلام کرد او به دلیل مشکل پروازش رور دوشنبه به ایران خواهد آمد و وارد اردو می شود.

شاهین طبع با اشاره به حضور صمد نکیخواه بهرامی گفت: در کمپ های کوتاه مدتی که داشتیم یک مقدار آسیب دید و در حال فیزیوتراپی است.

منبع: فارس