شاید یک ایرانی کاپِ جام جهانی بگیرد!+عکس

بازی‌های حساسی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب با حضور دو لژیونر ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  رقابت‌های مرحله گروهی جام باشگاه‌های فوتبال عرب در سال ۲۰۲۳ امروز با انجام دیدارهای دو گروه C و D به پایان رسید و تکلیف هشت تیم حاضر در دور یک چهارم نهایی مشخص شد.

طبق برنامه و با توجه به شکل تیم‌های اول و دوم مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب، حساس‌ترین مسابقه دور یک چهارم نهایی را تیم‌های پرستاره و مدعی قهرمانی الاتحاد عربستان و الهلال عربستان مقابل هم برگزار می‌کنند که این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

السد قطر که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد، در نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب از ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه هفته آینده مقابل الشرطه، قهرمان سوپر لیگ عراق قرار می‌گیرد.

الوحده امارات نیز با بهره‌مندی از احمد نوراللهی، ستاره ایرانی خود در آخرین بازی این مرحله از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب هفته آینده به مصاف الشباب عربستان خواهد رفت که برنده این دیدار باید مقابل تیم صعود کننده از دیدار الاتحاد و الهلال عربستان قرار بگیرد.

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال عرب در زیر آمده و باید دید کدام تیم قادر است به مراحل بالاتر و قهرمانی برسد و کاپی که شبیه جام جهانی است را به دست بیاورد.

یکشنبه (پانزدهم مردادماه)
السد قطر – الشرطه عراق/ ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت ایران)
الاتحاد عربستان – الهلال عربستان/ ساعت ۲۱:۳۰

دوشنبه (شانزدهم مردادماه)
رجا کازابلانکا مراکش – النصر عربستان/ ساعت ۱۸:۳۰
الشباب عربستان – الوحده امارات/ ساعت ۲۱:۳۰

انتهای پیام/