شایعه ای که به واقعیت نزدیک است/ عرب جانشین گرشاسبی می شود؟/ ادامه مدیریت در سایه

به گزارش خبرنگار شبکه لحظه مدیریت باشگاه پرسپولیس به خاطر تاکید مجلس شورای اسلامی و نهادهای نظارتی بر اجرای کامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان روزهای پرابهامی را سپری می‌کند. همه می‌دانند که حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه به خاطر بازنشسته بودن باید از سمت خود استعفا بدهد واین اتفاق تا کنون رخ نداده است. از طرفی مسوولان وزارت ورزش هم در شرایط کنونی با وجود اینکه هواداران اعتقاد دارند باشگاه برای ادامه راه موفق خود نیاز به ثبات دارد، چاره‌ای جز اجرای قانون ندارند. به همین ترتیب از مدت‌ها قبل حرف و حدیث‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه ای کشور درباره جانشین احتمالی گرشاسبی وجود داشته و از گزینه هایی چون مهدی محمد نبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و درویش مدیرعامل کنونی باشگاه سایپا به عنوان مدیر بعدی پرسپولیس نام برده شده است. البته هواداران به هیچ عنوان روی خوشی به این دو گزینه نشان نداده و به شدت مخالف حضور آنها در راس باشگاه هستند.
به نظر می‌رسد این مخالفت شدید هواداران روی تصمیم وزارت ورزش برای انتخاب یکی از این دو گزینه هم تاثیر منفی گذاشته و برخی منابع خبری از منتفی شدن حضور آنها در پرسپولیس حرف می‌زنند.
به دنبال جو منفی بوجود آمده برای مدیرعاملی نبی و درویش در پرسپولیس و هم‌چنین شکست پروژه ماندگاری گرشاسبی در باشگاه، از چند روز قبل در رسانه‌ها شایعاتی در رابطه با احتمال انتخاب معاون اداری و پشتیبانی گرشاسبی به جای او منتشر شد که در هیاهوی مسابقات تیم و درگیری کادر فنی تیم ملی با پرسپولیس این خبر گم شد.
منتهی پیگیری خبرنگار سایت شبکه لحظه نشان می‌دهد که انگار ایرج عرب در شرایط کنونی به جدی‌ترین گزینه جانشینی حمید گرشاسبی تبدیل شده است و حتی مذاکراتی هم در وزارت ورزش برای این اتفاق صورت گرفته است. عرب که از نزدیکان مدیرعامل کنونی پرسپولیس به حساب می‌آید اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد در روزهای آینده احتمالا به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس ابعد از استعفای گرشاسبی انتخاب و معرفی خواهد شد و زمام امور را برعهده خواهد گرفت.
البته این شایعه با وجود رسانه ای شدن از سوی مدیران باشگاه و وزارت ورزش تا کنون تایید یا تکذیب نشده ولی همان‌طور که گفته شد گویا توافقات لازم برای این اتفاق انجام شده است و هواداران باید منتظر اعلام رسمی آن باشند.
با توجه به اراده جدی دولت و مجلس برای واگذاری باشگاه پرسپولیس جانشین گرشاسبی فقط تا زمان اتمام مراحل واگذاری مدیریت باشگاه را بر عهده خواهد داشت و در مدتی طولانی نفر اول نخواهد بود.
هم چنین این نکته را هم نباید فراموش کرد که اگر معاون کنونی پشتیبانی و اداری باشگاه به صورت رسمی به عنوان سرپرست انتخاب شود، حمیدرضا گرشاسبی در پشت پرده در اداره باشگاه پرسپولیس دخالت خواهد داشت.
با این حال باید تا اعلام نتیجه جلسه مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس که روز شنبه برای تعیین وضعیت این باشگاه برگزار می شود منتظر ماند. فعلا شایعات خبر از قطعی بودن حضور ایرج عرب به جای گرشاسبی حکایت دارند اما ممکن است باز هم تصمیم غیر منتظره ای در این رابطه اتخاذ شود.