شایعه تا واقعیت استعفای سمیعی از پرسپولیس و جدایی مددی از استقلال

در راس هرم مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح و حتی اسامی مختلفی در رسانه ها برای حضور در این 2 باشگاه مطرح شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از روی کار آمدن حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان شایعات فراوانی در مورد تغییرات در راس هرم مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح و حتی اسامی مختلفی در رسانه ها برای حضور در این 2 باشگاه مطرح شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که وزارت ورزش و جوانان و حمید سجادی تا امروز هیچ تصمیمی در مورد تغییرات در دو باشگاه نگرفته است. در باشگاه استقلال احمد مددی به ویروس کرونا مبتلا شده و تا زمانی که وی کاملا بهبود پیدا نکند جلسه هیات مدیره ای تشکیل نخواهد شد.

از سوی دیگر شایعه استعفای جعفر سمیعی از مدیریت باشگاه پرسپولیس هم چند روزی است شکل جدی به خود گرفته و این باشگاه هم وضعیت نامشخصی دارد. مشکلات مالی این باشگاه و اینکه فعلا قراردادی با کارگزاری برای تامین منابع مالی امضا نشده باشگاه پرسپولیس را به حالت ساکن در آورده اما واقعیت این است تا زمانی که استعفای کتبی مدیرعامل این باشگاه به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشود در این مورد هم تصمیمی اتخاذ نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:
آخرین وضعیت ورود سهام سرخابی‌ها به بورس
وزیر ورزش و جوانان: وزارت ورزش کلیه مراحل قانونی واگذاری سرخابی‌ها را انجام‌داده‌است
آمار عجیب تراکتور در تقابل با سرخابی‌ها در این فصل

انتهای پیام /