شبح مراکشی دلیل ناکامی رونالدو در عربستان

    سایت الکوره در گزارشی از دلیل ناکامی رونالدو در عربستان پرده برداشت.

    به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال عربستان تیم‌های النصر و الوحده مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده خاتمه پیدا کرد.

    در این بازی کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی تلاش زیادی کرد تا مانع از شکست النصر شود ولی در نهایت موفق نشد و به ناکامی هایش در عربستان ادامه داد. پیش از این هم النصر در دربی حساس ریاض به الهلال با نتیجه 2 بر صفر باخته بود که باعث عصبانیت شدید رونالدو شد.

    سایت «الکوره» عربی امروز در گزارشی با تیتر «شبح مراکشی رویای رونالدو را نابود کرد» به تمجید از دروازه بان الوحده در این بازی پرداخت که با درخشش بی نظیرش مانع از گلزنی رونالدو و دیگر بازیکنان النصر شد تا تیمش را به فینال جام حذفی عربستان برساند.

    این رسانه عربی در گزارش خود نوشت: منیر المحمدی، دروازه بان ذخیره تیم ملی مراکش مقابل النصر درخشید و مانع گلزنی کریستیانو رونالدو پرتغالی شد.

    المحمدی در محافظت از دروازه خود در برابر چندین تلاش رونالدو خوش درخشید. او ضربه سر بی نقص رونالدو در دقیقه 46 را با یک سیو فوق العاده توپ را دفع کرد.

    ناکامی کریستیانو رونالدو مقابل مراکشی ها ادامه دارد، زیرا او با تیم ملی پرتغال بلیت راه یابی به نیمه نهایی جام جهانی 2022 را مقابل شیرهای اطلس از دست داد. رونالدو در آن تقابل جام جهانی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نزدیک بود دروازه یاسین بونو دروازه بان مراکش را بازکند ولی او درخشید و مانع از گلزنی او شد.

    انتهای پیام/