شجاعیان : بچه‌های ما بسیار پتانسیل زیادی دارند

بازیکن تیم هوادار در خصوص شرایط تیم، پیروزی مقابل تراکتور و وضعیت جسمانی خود صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، داریوش شجاعیان پس از پیروزی هوادار مقابل تراکتور گفت: ما مستحق 3 امتیاز بودیم و بر میدان تسلط کامل داشتیم. یک موقعیت هم تیم تراکتور نداشت و خدا را شکر توانستیم با کسب پیروزی خودمان را به بالای جدول برسانیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در هفته‌های آینده نیز بتوانیم برد کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط مصدومیت خود گفت: آسیب دیدگی ام بدموقع بود ولی چند روز است اختصاصی تمرین می‌کنم و امیدوارم از فردا و پس فردا به تمرینات گروهی تیم بازگردم. روح الله باقری هم مصدوم است و با هم در حال تمرین هستیم تا چند روز دیگر به تمرینات گروهی بازگردیم.

شجاعیان در خصوص اینکه پس از سوت پایان بازی یک فریاد بلند زده است، اظهار داشت: ما روی تیمی که در آن بازی می‌کنیم غیرت داریم و من و آقا روح الله و همه افراد روی سکو از این قاعده مستثنی نیستیم. خوشحال شدیم از پیروزی تیممان چون بچه‌های خیلی زحمت کشیدند. ما اگر اینگونه خوشحالی می‌کنیم چون همدل هستیم و مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی قرار دارد. امیدوارم با درایت کادر فنی و بازیکنان خوبی که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، بتوانیم به بالای جدول خودمان را نزدیک‌تر کنیم.

بازیکن تیم هوادار در خصوص شرایط تیم گفت: تیم هوادار به دلیل اینکه برای اولین بار است به لیگ برتر آمده یک سری از بچه‌ها تجربه لیگ برتر نداشتند و رسیدن به آن تجربه زمان بر است. به خاطر همین، مزد آن اتفاقات را الان داریم کسب می‌کنیم. بچه‌های ما بسیار پتانسیل زیادی دارند و با کمک آقا رضا عنایتی می‌توانند تمام کیفیت خود را نشان دهند.

بیشتر بخوانید:
شجاعیان: می‌توانستیم برنده باشیم/ از غیبت خودم در زمین حرص می‌خوردم
شجاعیان و قاضی به پرسپولیس نرسیدند
شجاعیان: خیلی زشت است داور به تیم ما می‌گفت تیم لیگ یکی

انتهای پیام /